Time for bed

Jahapp, bilgrejen var exakt lika tråkig som jag hade föreställt mig.. Dock gillar jag han som föreläste. Hade han som föreläsare när jag var såpass cool att jag skulle ta moppe-körkortet, och då gillade jag honom också, en rolig prick dedär. Han kom ihåg pappa från förra, eller förrförra året... bra eller dåligt? hahah förvånar mig inte särsklit mycket xD I alla fall, blev inte mycket pluggande idag, men får jobba snabbt imorgon.
Imorgon börjar också småträningarna. Ska bli kul faktikst :) Är ju ändå bara en timma, och det är inte ett dugg jobbigt så :) men måste hinna med pluggandet emellan det, men det funkar nog! Men nu tänkte jag hoppa i säng, då jag börjar klockan åtta imrogon bitti, så kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0