Time for bed

Tänkte faktiskt avrunda dagen här och krypa ner i sängen och göra ett försök till att somna innan tolv för en gångs skull. Eftermiddagen har jag ägnat åt datorn, idol och att läsa boken jag valt på svenskan, vilket är Stieg Larsson - Flickan som lekte med elden. Bli förvånad om jag faktikst skulle läsa ut den, då läsa verkligen inte är min starkaste sida och jag kan genrende erkänna att jag inte läst ut en bok sedan 7an. Men jag har kommit fram till sida 60, och gillar den ännu. Förhoppningsvis läser jag ut den, då den faksikt är braa! Och jag ska även pallra mig iväg för att se filmen, men då kanske jag borde läsa ut boken först.. hehe
Imorgon börjar jag halv elva, så blir en skön liten sovmorgon för min del. Slutar sen runt halv tre-tre och efter morgondagens skola får jag se vad jag hittar på. Har tydligen inge träning då bögen Thom (TJUUUSIGT!) inte kan komma, och till alla andras gläje är Viveka inte hemma. Får väl bli lite extra tjock den här veckan då, menmen. Kanske ska plugga lite svenska imorgon då? Så jag inte får ig på provet.. aja det återstår att se. God natt på er!


vad tror ni? tror ni jag lyckas ta mig igenom boken på 632 sidor?
det är ju faktikst bara 572 sidor kvar...


Kommentarer
Postat av: Cornelia

hahaha, tjuuuusigt! jag gillar Thom :D

2009-09-23 @ 08:03:21
URL: http://shoreline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0