Tidsfördriv

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan: ja, brukar inte du?
Titta på dig själv i spegeln: jari, klart jag brukar
Gnälla: händer väl (a)
Skrika: det med!
Sova: jadå, så skönt så
Ha ångest: ibland
Skada dig själv med flit: nope
Ta mediciner du inte borde ta: nepps
Vilja dö: neej
Drömma mardrömmar: faktiskt inte
Drömma sexdrömmar: ibland så ;)
Ta droger: nepp
Försöka vara annorlunda: varför skulle jag de?
Klä dig i svart: yepp
Gå till kyrkan: haha nej
Gå i skolan: ja
Röka: nej det brukar jag inte
Ha sex: nej aaaldrig :o
Ljuga: neppsi
Hata folk: inte direkt
Lita på folk: de beror på vem

VEM:
Saknar du: Ells, har inte träffat henne på jättelänge :(
Vill du döda: flugan som är i mitt rum -.-
Rörde dig sist: min söta hund
Vill du slå: den som uppfann huvudvärk
Kysste dig sist: hahah, adde
Vill du kittla: Jessie :D
Kramade du sist: Sammie :))
Vill du prata med: vänner
Skrek du på sist: mami
Vill du vara som: som mig själv ;D
Sårade dig sist: jag minns inte :o
Vill du bli galet full med: roliga personer
Gjorde dig riktigt glad senast: Mina vänner
Fick du sms från senast: Jessie
Ringde dig senast: mamma
Är vackrast på jorden: massa snygga folk!

HAR DU:
För många vänner: kan man inte ha för många av
Förföljelsemani: nepps
Tvångstankar: nej
Någon annan psykisk sjukdom: vem vet, kanske
Någon fysisk sjukdom: nepp
Någon skada: inte det heller
Färgat håret: yepp, snart blir det av igen
Brutit några ben: haha, lillfingret ;D
Några piercings: bara öronen, än så länge
Egen dator: två egna, yeah!
Bra självförtroende: ibland så
Kysst någon: aldrig :o
Haft sex: yesbox
Köpt kondomer: faktiskt inte
Tagit nakenbilder: nope
Sagt jag älskar dig till någon idag: nej inte idag
Bjudit ut någon: nej , haha
Varit kär: yepp
Dumpat någon: yepp
Stulit någonting: badass jossan, jaa
Lämnat landet: på familjesemester ;D
Tuttat eld på nått: haha ja :D
Gjort något olagligt: hah, aa :/

HUR:
Går du: asballt ;D
Svarar du i telefonen: hallå?
Fördriver du tiden: just nu, svarar på den här skiten
Mycket pengar har du: lite grann... london snart baby!
Tjänar du pengar: studiebidrag, tränare i gymnastik, och mamma/pappa :D
Ofta diskar du: haha, typ aldrig
Ofta städar du: inte ofta
Många stör du dig på: många!
Ofta träffar du din familj: varje dag :) fast inte glenn dårå

TROR DU:
Att du kommer bli något: jadi klart!
På gud: nej, inte dirket
På rymdvarelser: självklart, har en vän som är rymdvarelse, har jag glömt att näma det?
Att folk tycker om dig: hoppas på det
På ett liv efter detta: vettefan asså
Att fiskar kan tänka: ja de tror jag!
Att du kommer leva länge: får vi väl se ;)

Kommentarer
Postat av: sweetheart

hahah senast du kysste ADDE! xD

2009-09-15 @ 22:06:30
Postat av: sweetheart

hahah senast du kysste ADDE! xD

2009-09-15 @ 22:06:30
Postat av: jossan

egentligen är det inte kul alls! hhahah xD

2009-09-15 @ 23:16:14
URL: http://jjsefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0