Som man bäddar får man ligga

Hade inte en enda sekund över för bloggen igår. Så fort jag vaknade käkade jag frukost, sen skulle jag städa, sen duscha - göra mig i ordning, sen kom det gäster eftersom pappa fyllde år i fredags. Dom stannade i några timmar, efter dom hade gått var det bara att byta om o så, för att sedan dra till Tobbs för att fira honom.
Det var skitkul! Så tack Tobbe för att jag fick komma :D Var superduper mega trött, vid halv tre men Jessie och Billy ville däremot inte åka hem ännu, men som tur var har jag så snälla föräldrar att pappa kom och hämtade mig strax efter tre, och väl hemma somnade jag nästan på en gång.
Hade en konstig dröm om vatten(?) så det första ja gjorde när jag vaknade var såklart att ta ett glas med vatten, och oj vad det satt fint! hahah. Nu ska jag gå och dö eller liknande, förtjänar kanske att må såhär idag.. det tyder ju bara på att gårkvällen var lyckad! :D iallfall, sen är det träning om jag orkar.. vi får se, ha en bra söndag!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Haha, baaaaaakiiiss!!! Och jaaa, du orkar träna! nu när jag ÄNTLIGEN ska träna igen måste du också göra det :D:D:D

2009-09-20 @ 12:22:22
URL: http://shoreline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0