Onsdag

Dagen "skola" gick väl bra. Vi gick runt i stan vid alla de där statyerna av kända författare och haft redovisningar hela dagen. Sjukt segt, men mycket bättre än en vanlig skoldag iallafall. Slutade runt två så det var skönt!
Sen ikväll var det ju träning som gällde. Känns så sjukt bra just nu, och det är ju goood! Vi har fått dit både airtracken och trampolinen och det gör väl mycket att det går bättre också, iallafall airtracken. Kul är det iallafall igen!

Imorgon har jag en superduper skön skoldag. Jag börjar klockan elva, har då psykologi i en timma, alltså till tolv och sedan har jag håltimma till halv tre, då jag har idrott. Kan ju inte bli mycket bättre :) Så tänkte åka in lite tidigare till skolan och inhandla Emmas present, eftersom hon fyllde år för en vecka sedan, och hon ska bli firad på lördag! :)
Sitter och snackar med Joel också, Carina vill nämligen att jag ska gå basursen i gymnastik, men icke att jag tänker göra det själv. Men Joel ville också gå den, så det blir ju perfa! Så ska se till att maila henne om det imorgon så jag inte skjuter på det ännu mera :p Men iallafall, nu måste jag byta till min andra dator eftersom word är cp på den här och måste fixa till lite på min engelska grejs, men vi hörs sen! pussssspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0