Natti

Just nu har jag fetaste huvudvärken och vill bara dööö! Orkar ingenting, så om den sitter kvar imorgon bitti blir det ingen skola för mig, mitt huvud håller fan på att explodera! -.-

Som ni kanske ser (eller inte) har iallafall den nya designen kommit upp. Själva bilderna och det var lite litet, men jag orkar verkligen inte bry mig om det nu. Vart ändå nöjd med den, ni andra får tycka vad ni vill. Imorgon är det iallafall fredag, och det lutar åt träning. Kan ju alltid hitta på något efter den, men får se hur det blir med den saken, får hålla tummarna på att Joel kommer också, så att jag kan snacka med honom... Men nej, nu ska jag gå och skjuta mig själv eller något. oooooooooooooooorkar inte!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0