Möte och film!

Idag var det ledarmöte som gällde. Det sägs aldrig något för intressant där, skulle ha kunnat skippa det lika gärna men kan ska börja träna med två nya tjejer, så åkte dit för att kika på vilka dom var. Känner igen båda, men har bara minne av att jag någonsin pratat med en av dem, vet att hon vet vem jag är också, så det blir nog bra. Känns hel lugnt :) Träningarna börjar nästa torsdag, så det ska bli kul!

Nu ska jag läsa igenom svenskagrejen som vi har redovisning på imorgon, för att sedan smita över till Nella och hämta en film, samt lämna one tree hill till henne. Vi hörs senare, eller imorgon mina vänner! Ha en bra tisdagskväll :) <3

                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0