Lördag/Söndag

Tjenixen på er! Gårkvällen bjöd på massa trevligheter, vi brudar träffades hemma hos Emma. Där bjöds det på käk, chips, singstar, skitsnack, tjejbråk och en treeevlig stund lixom. Måste göras om snart :D Sleepade over där, bara jag och Sandra som sov kvar, men det var trevligt ändå. (Nella sakades dock, men hon låg hemma och hade feber hela kvällen...=/)
Idag vaknade vi upp runt halv tolv, käkade frukost och precis där efter käkade vi chips och kollade på Taken. Så sjukt bra film, och jag kan knappt fatta att sånt händer på riktigt lixom... plus att jag också vill ha sån cool pappa, man blir ju lite avis asså hahah! Mem bra är den iallafall :)
Sen var det träning som gällde, gick helt okej. Var ganska så seg men kul var det ändå :) Imorgon har vi bara dans, lockar inte så mycket... men kan inte träna på onsdag så känner att jag borde gå =p Har dessutom fixat Jessies desgin nu, men den ville hon icke ha. Jag som tyckte den blidde så fiiiin! Men hon gillade absolut inte bilderna, dummo. hihih (a) Den såg iallafal ut såhär:



snyggggg, eller va säger ni? ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0