Helgen!

Hejsanhoppsan. Har ju varit en kass uppdatering i helgen, men jag har haft jäkligt kul så har inte orkat tänka på blggen då. Iallafall, i fredags var jag ute i gullmars med lite folk och krökade. Var jättekul, och fick träffa på typ 4 av Emmas klasskompisar också, så de va niiiice! Och igår låg jag och sova ungefär hela dan! Vaknade runt 11, tog en dusch och käkade lite frukst, somnade om till typ fyra.. :p Sen på kvällen åkte jag hem till Sakina, där det bjöds på trevligheter. Åkte hem lagom tidigt och somnade så sköönt i min säng! :)
Och nu känner man sig ju lagom fräsh efter två dagars festande, så nu ska jag hoppa in i duschen, sedan käka något. Vid halv två bär det av till min farbror, min lilla kusin fyller nämligen år :) Efter det är det träning som gäller! Ha en fin söndag alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0