Godnatt

Känner mig riktigt dukitg just nu. Jag som hatar att läsa, har läst hela boken man får när man ska övningsköra, och alla fyra kapitel (med typ asmånga sidor) i psykologion nu på kvällen! Värt en applåd typ :o Psykologin gick däremot mycket fortare, då den var roligare och det var sånt som Anders redan hade snackat om. Iallafall, har inte gjort matten ännu men den tar jag itu med imorgon och på torsdag!

Ska hoppa i säng nu, har en förjävla huvudvärk som verkar vilja döda mig, så orkar inte sitta vid datorn. Orkar verkligen inte lägga ögonen på matteboken eller mot tv:n så det verkar ju rätt logiskt.. Jessie är just nu på Harry B James och kollar på när Bohemian spelar. Vill också dit!! Men nej, åldern tillåter inte. fandå! Men får helt enkelt vänta, men har tjatat på alla dom att fixa spelningar utan 18års gräns, så förhoppningsvis gör dom det snart ;D hehe... men nej, nu väntar sängen! pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0