Film!

Sitter och filar på desigen, vill ju "dra ut" bilderna och så lite.. men jag får det inte att gå ihop. Får vänta tills Jessie kommer hem helt enkelt =p Annars då, jag sitter och kollar på Pirates of the caribbean igen, men denna gång går den på tv. Så passar på att plugga lite i reklamerna, ska göra lite matte och läsa psykologin. Men har imorgon och onsdag på mig med det också, så det är ingen brådska.

Skolan idag funkade bra, gick stört snabbt och sedan åkte jag hem, tog ut hundarna och har städat lite sedan dess. Behövdes ju kan jag säga ;p hihi (a) Men nu tar jag som sagt en paus, från det och pluggandet. Men ska återgå till snygga Jack Sparrow nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0