Awesome

Känner mig så sjukt duktigt just nu asså, ni ska bara veta! Jag har läst historian, men ska faktiskt läsa en gång till så jag förstår också =p jag har gjort matten, och jag förstår det, och den var lätt :o sen tänkte jag faktikst göra spanskan också, men vet fasiken vad jag skulle göra där... hrm, får ta och slänga iväg ett sms till Paulina för att fråga. Vill ju inte direkt störa Tessan nu, hennes mamma fyller nämligen 40 idag! :D Men ja, får ta och störa Paulina då (:

Träningen gick iallafall bra, och jag känner att det kommer gå bra, och vara roligt också, så det är ju också ett plus. Det ända som stör mig nu är att Carina inte har svarat på mitt mail angående baskursen... får väl ta och ringa dit någon dag och fixa det istället ;) Men ja, ska kolla upp det där med spanskan nu och sen klistra fast mig framför Criminal minds :) pussen :*


yeeah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0