Tisdag

Tjenare! Blir en kort skoldag idag. Hade spanska mellan 8-9.20 (julia tvingade dit mig :( hade lätt stannat hemma!!) och nu har jag håltimma till halv ett. Det är ändå skönt, eftersom jag hinner hem emellan och käka i lugn och ro och sånt. Och det är precis det jag har gjot nu, käkat. Gjorde pannkakor till mig, håhå gotti! Så nu sitter jag här mätt och belåten och ska börja skriva på min krönika.
Efter samhällen ska jag och Jessie in till stan, och sedan förbi älvsjö för att avnjuta en stor, god fet pizza! Det kommer sitta fint ;) Ska även se om jag kanske hittar någonting i stan, men det var Jessie som ville dit så undra vad hon ska kika efter.. anyway, nu ska jag göra lite nytta! pussen :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0