Tisdag

Jag säger bara en sak - Träningsverk! Kan ju säga att det var ett tag sen jag fick träningsverk efter en träning, så detta beskiver ju ändå lite hur vi kämpade igår ;) Var uppe ganska tidigt idag. Ska in till stan med Frida, Gabriella och Nikita :) Ska gå om cirkus fem minuter så bör väl göra mig klar... hehe.
Ska kika lite efter vad jag kan ha på mig på lördag... och något till Sanna som fyller 18 idag! Woho, grattis till henne! :D Ska hem till henne lite senare ikväll och fira (: Men nu måste jag kila! Ha de gött ♥

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag har också träningsvärk! :O

fan va vi tränade på bra igår ;)

2009-10-27 @ 13:15:23
URL: http://jjenifeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0