This is it

Tävlingen gick väl sådär. Kan ärligt talat inte förstå vad domarna tänkte med när dom gav oss poängen. Vi förtjänade mycket högre, och visst så säger väl alla. Men nu var det fan så på riktigt! Men aja, antar att det bara är att gilla läget och satsa på mattan, som är om en vecka. Och söta lilla Kajsa gjorde illa sig igår, tror att knät hoppade ur led :/ Ska slänga iväg ett sms snart och se hur hon mår. Lilla gumman.

Idag har jag haft resursdag. Vanligtvis brukar det betyda en massa massa plugg, men inte idag. Har engelskaprov imorgon, men det är bara några glosor och gramatik. Så det är inte så farligt direkt (: Ska gå om cirkus en timma, så ska väl bärja göra mig i ordning snart, och käka något. Jag sitter fortfarande i pyjamas. Ha det great nu, när jag kommer hem sen blir det dusch, grey's, plugg och sen sova! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0