Take me to gbg

Gårdagen var mysig. Jag, Emma, Fanny och Emelié kollade på Good luck chuck hemma hos Emma :) Sen åkte jag på träning, och på vägen hem från den blev jag stressad då jag fick höra att dom tre var på väg hem till mig. hehe.. Skynda mig hem, slängde i mig mat, gick och mötte dom och sen gick vi och handlade chips/godis :)
Nella kom över ett tag också, och vi satt och snackade om allt möjligt, treelvans. Emelié åkte hem runt halv tolv och då kollade jag, Emma och Fanny på Steph brothers innan vi somnade. Idag åkte jag in till stan med Jessie, kom hem med en tröja och nagellack (: Och nu ska jag fixa i ordning mat till mig innan jag beger mig mot träningen! :) Det blev en kort inlägg, men orkar/hinner inte skirva mer. ha de gött (åh, jag vill till göteborg! så underbart där)

Kommentarer
Postat av: emma

det var en mysig dag/kväll/natt, tack för att du finns!<3

2009-10-30 @ 23:57:11
URL: http://channeel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0