Streeess!

Det kommer bli en ganska stressande vecka. Har två prov, och jag kan i princip ingenting på något av dem. Och jag kan heller inte hoppa över träningen på onsdag för att plugga, då vi har tävling om en vecka.. gash vad jobbigt allting blev. Jag som har haft det så chill hittills...
Har iallafall gjort lite historia, inte tillräckligt dock. Kan ingenting, men just nu orkar jag inte mer. Får göra så mycket som jag hinner de övriga dagarna, och då måste jag även plugga filmkunskap, inte för att jag tror att det blir lika jobbigt.. men ändå! Nu ska jag istället vända ögonen och tankarna mot boken jag läser, som jag helt har fastnat för. Japp ni läste rätt, jag, fastnat för en bok? hrm, vart är världen påväg? Men jo så är det, och jag vill bara läsa läsa läsa, och inte läsa om upplysningstiden.. som jag egentligen borde.. menmen, får råplugga de andra dagarna. Förutom imorgon, då jag ska träffa Ells (a) men vafan, jag har rätt till ett liv också.... hejdå.

Kommentarer
Postat av: jessica

Du vet att jag kan hjälpa dig va ? gjorde ju det där för inte alls länge sen :P

2009-10-05 @ 23:59:57
URL: http://jesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0