ont det gör ont

Jag var taggad inför denna träning. Hann vara där i cirkus 20 minuter innan jag typ sträckte ryggen(?) Gör skit ont att röra på mig, gör fan ont att andas! Awesome, precis innan tävling också... -.- Lyckades köra typ fem varv innan ryggen gav upp helt. Fan vad ont det gjorde, eller det gör fortfarane ont men nu stter jag iallafall och vilar :p men ändå! Sitter och glor på Wallander - Firewall, yep den engelska. Haha låter skit kul, för dom använder sig ju av svenska nanm och dom säger kronor och sånt... skitfult xD hihi Anyway, tänkte kolla på den och sedan duscha innan det blir sängen för min del. Ha det great <3


lalalallalala, gammal bild yeey!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Glöm inte att köpa hårnät till tävlingen gumman ;) hahahahhaha <3

2009-10-19 @ 21:19:58
URL: http://jjenifeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0