No life

Älskar verkligen tåg och bussaar och allting... mmhm så mkt! Tågen brukar aldrig vara försenade på morgonen, såååklart att det är ca tjugo minuter försent, bara för att jag har prov första lektionen -.- aja, kom bara några minuter försent ialafall... Och ig fick jag nog inte. Det var ändå ganska lätt, men vissa saker var svåra. Eftersom vi inte fick något papper eller något där det stod vad vi skulle kunna, utan allt vi hade gått igenom på lektionerna kunde komma, och jag har missat två lektioner.. Men det gick helt okej, kanske att jag till och med lyckas snappa åt mig ett vg? Mja, kanske inte.. men vi får se ;)
Nu ska jag tillbaka tlll skolan, har tre lektioner kvar. En av dem är bland annat engelska, med läxförhör. Kommer väl gå sådär. Har ju lagt energin på historian och filmkunskapen, så kan dom knappt.. men kan ju föröska iallafall, inte lika viktigt. Utan det här är mest hjälp för provet sen :p menmen. Nu måste jag åka tillbaka till skolan. Vi hörs senare (om jag får tid till datorn.. har ju prov imrogon också. älskar skolan, välldigt mkt!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0