My saturday

Hallå i stugan :)

Igår stack jag först in till stan med Nella och hennes lilla bebis Clura. Tjockisen skulle handla en halsduk, så besöket där gick fort. Sen kom jag hem, höll min lilla älskling sällskap innan jag åkte hem till Rikki och umgicks med honom. Bob var också hemma, och efter ett tag kom Wille. Lite senare kom även Pontus :) Vi gjorde väl ingenting speciellt, hann inte vara där så länge, för dom skulle hem till Jesper en snabbis innan dom åkte in till stan för att ha spelning. Såklaart fick inte jag komma -.-' men nästa helg har dom en spelning, UTAN ÅLDERSGRÄNS. hahah!
Jag stack då hem, och såklart missade jag bussen precis! Hade kunnat vänt och väntat hemma hos Rikki med Bob, men jag gick hem. Det tog ca 50 minuter och fy satan vad kallt det var! Höll på att frysa fingrarna av mig. Hann vara hemma i ca tio minuter innan jag stack upp till centrum och hoppade på tåget in till stan där jag mötte Emma, Sandra och Fanny :) Dom satt och käkade och se gick vi till något fik då jag och fanny hade ett enormt sug efter kalddkaka.. (a) Sen bar det hemåt igen, och min kväll avslutades mellan två stora vovsingar i soffan framför en film. Somnade där mellan mina sötnosar, men när Sammie bestämde sig för att han ville gå ut vaknade jag till och gick upp till mitt rum :p Somnade inte förens efter halv fyra, men fick iallafall sova ut imorse!

Jessie det klantot var på deras spelning igår. Hon kom hem med en bryten tå (tror iallafall att den är bryten) en mobil som gått av på mitten, och sen vaknade hon även upp med feber. HAHA stort fail på henne asså :') min kära syster i ett nötskal!
Men nu ska jag glo på Harry potter med henne, innan det blir dags för träning. Ha det bäst, pusspåer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0