Love <3

Träningen gick super och känner att viljan börjar komma tillbaka. Efter tävlingarna som vi har haft, som har gått så himla bra har nog alla i gruppen insett att vi faktikst kan, bara vi försöker. Sjukt roligt är det iallafall, och skulle inte vilja gå med något annat lag. Vi är bäst helt enkelt <3 Det ända som suger är ju att Thom aldrig kommer längre... dålig stil enligt mig, men aja. Vi har varandra så :D och sen suger det också att Kajsas ben kommer ta så lång tid på sig att bli bra :/Och såklart att Sandra har slutat... men ändå. Jag älskar oss.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen bara ta det lugnt. Kolla på Gossip girl och One tree hill tänkte jag göra. Ska se om Jessie kanske vill gå till coop när hon kommer hem också (a) när hon nu kommer hem... aja, ska hoppa in i duschen nu!


massa, massa kärlek till er!!

 


Kommentarer
Postat av: Cornelia

<3

2009-10-27 @ 09:41:52
URL: http://shoreline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0