Idol :)

Sitter med chips och cola framför Idol. Myskväll eller vad? Hade ju dock inte skadat med någon kompis eller så, men jag överlever. Orkade inte röra på fläsket idag för att varken träna eller dra ut. Ska upp hyffsat tidigt imorgon för att (kanske) döma en gympatävling. Känns ju sådär lite lagom nervöst, då jag inte vet hur mycket avdrag varje fel ger. Men aja, what to do?
Dagen bestod av skola. Hela veckan har varit allmänt seg, men ändå inte så många lektioner. Har saknat Tessan en massa som är sjuk, och kan inte hålla mig sällskap :( Men som tur är har jag en bra klass, så har hookat upp med annat folk under veckan. Men hon kommer förhoppningsvis på måndag! Eftermiddagen har spenderats hemma, framför tv:n och vid middagsbordet. Hej tjockis? hihih. Men skit samma, är det helg så är det! Imorgon kväll bjuds det även på spelning, eller bjuds och bjuds.. det kotar ju faktikst 30 kr i inträde.. men i don't give a fuck - för jag får komma! :D haha. Ska iallafall bli roligt :) Och Jessie hänkar, så jag slipper dra dit själv också, så det känns ju lite lugnande ;) Men nej, idol kallar. heja erik!


sjukt bra låtar!


Kommentarer
Postat av: tessan

SÖTUNGE ! har saknat dig också !!!

2009-10-20 @ 17:13:44
URL: http://tessolols.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0