Hemma igen

Tjenixen! Kom hem igen igårkväll. Hade det superbra i London, men det vart faktikst inte så mycket shopping. Vi gick runt och kollade på olika platser, så sen orkade man inte shoppa, och när man väl gjorde det hittade man inte saker så lätt som man hade trott.. men nåra saker vart det allt :D
Har redan varit iväg på filmkunskapen, men mest av allt ville jag bara dra täcket över huvudet och sova hundra år till när klockan ringde imorse.. men det gick inte. Vi har prov nästa vecka så. Överlevden iallafall, men fy satan vad kallt det är. Var ju fasiken frost ute när jag gick imorse, sånt gillar vi inte..
Ska till läkaren runt 11 så missar psykologin, men efter den ska jag tillbaka för att ha engelska och idrott. Senare har jag även småbarnsträning och sen ska jag hem och sova, tidigt! hihi.. Men jag har lovat Jennifer att lägga in bilder på det jag har köpt, så det ska jag göra sen idag också. Men nu måste jag käka något, är sjukt hungrig. Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0