Hejhopp

Mötte Ellis efter skolan och tog en fika med henne. Det var hur mysigt som helst, eftersom jag inte har träffat henne på hur länge som helst! Men nu vart det av iallafall, och det var kuul :) Ska träffa henne i helgen också, wie! Sen på lördag har BHL spelning också... men tror ni att jag får komma eller? Nej! jävla krogar -.- men jag gav som förslag att dom ska åka till jesper sen... så jag kan komma dit senare (a) hahah får väl se om någon nappade på det =b Skulle iallafall vara kul att få träffa dem!
Nu sitter jag och glor på tv.. inte så smart med tanke på att ja borde plugga historia. Så ska väl börja med det nu.. strax, eller senare kanske.. Nej, nu! Eller jag ska försöka ialafall ;) Kanske ska käka först? hehe... allt för att slippa plugg fan ;p aja, ska göra något annat än att sitta vid datorn iallafall, hare braa! pusspåer


london!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0