Gårdagen

Haha, när jag kom till tävlingen igår fick jag beskedet att jag slapp döma. Skitbra tänkte jag, och ringde pappa som var i haninge. Det skulle ta tio minuter innan han kom, och precis när han svänger upp utan för entrén ringer Ida och säger att jag trotsallt måste döma. Haha attsingen, så nära! Men det gick bra iallafall, fick en biobiljett, och fördmoligen kommer jag få lite pengar för det sen också. Och huddinge vann, yey!
Efter tävlingen åkte jag hem igen, duschade, käkade och gjorde mig redo för BHLs spelning. Mötte upp Jessie och vi började åka mot Lidingö. Mötte lite folk på vägen, så vi vart lite säkrare på att vi kom rätt då ;) Spelningen var sjukt bra! och en lite fågel viskade även till mig att dom kommer spela på ställen utan åldersgräns de närmsta gångerna! wiho (a) Sen åkte några hem till Rikki och chillade där hela kvällen, och halva natten. Pappa hämtade mig och Jessie runt halv fem imorse, så tack papi för skjutsen! :)

Snart är det träning som gäller för min del. Fram tills dess har jag faktiskt ingenting planerat, vi har inget plugg eller något den här veckan, eller typ inte iallafall. så det är nice! Kanske ska läsa lite i min bok? hihi tönt jag blivit! Men det är braaa :D aja, ska inte sitta här iallafall. pusspåer ha det bäst, gå på fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0