Fredagen

Gådagen började sådär, blev lite sämre runt 1, framåt kvällen vart den bra, sen vart den lite sämre, men sen slutade den jättekul! :D Försov mig på morgonen, men orkade verkligen inte bry mig. Ja missade iallafall matten. Sen åkte jag till skolan, hade historiaprov. Gick hel okej tror jag :)
Sen kom jag hem under håltimman, 1 mnut senare fick min älskling ett anfall :( min lille bebis! Tänk om jag inte hade varit hemma då :( Så han fick åka till veterinären iallafall (men han kommer hem snart igen, pusss på honom!) Jag missade spanskan pga att jag verkligen inte tänkte åka tilllbaka till skolan och lämna honom ensam hemma, innan mamma kom hem! Och Zazza var så söt, satt 1 cm ifrån honom och kollade så att han mådde bra :')
Sen var det träning iallfall. Gick helt okej, men jag var stressad som faaaan! Efter den skyndade jag mig hem, gjorde mig i ordning och mötte upp Izza. Sen mötte vi upp Ells, innan vi åkte till Malin. Vi hann vara där i kanske... en timma. Hennes glasborg gick sönder :/ Så hon ville att alla skulle dra, det kan jag förstå.
Så strax efter 11 mötte jag upp Jessie, och vi vandrade i kylan hem till Jesper! Där var hela bandet, plus bob och wille. Vi hade skitkul där, dom satt och spelade picitonary! hahaha, så fula blder, och massa roliga svar! Och det var skitkul att träffa alla dom igen! :) Där stannade vi ett tag innan Jocke hämtade oss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0