Brrrr

Det blev ingen spanska för mig imorse. Utan jag var hos läkaren och lämnade blodprov och sen hem efter det. Har ju håltimma nu det verkade meningslöst att åka till skolan, vara med på spanskan i cirkus en kvart innan jag åkte hem igen.. :p Ska iallafall till skolan om någon kvart eller så, och ha två lektioner innan dagen är slut.
Efter skolan ska jag träffa Ells :) Vad vi ska göra vet jag inte ännu, men får väl antagligen se det lite senare... Läste även igenom filmkunskapen, och det verkar inte direkt vara så svårt, så det är ju skönt. Har läst ännu mer sidor i min bok som jag inte kan släppa, och den är snart slut. Bara ca 100 sidor kvar, starkt jobbat med tanke på att jag hade typ... massa massa sidor förra veckan :p hehe.. Men nu måste jag slita mig och ta på mig skorna och jacakn och allt annat för att dra mig till skolan. Ha en bra tisdag i kylan nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0