Trött som ett as

Hallå bloggen! Idag har jag haft massa tid att skriva, men har verkligen inte orkat.. har bara sovit sovit och sovit, typ. Lite biverkning efter sprutan? Aja, har jätte ont i armen också, men skitsamma.
Spelningen igår var skitbra! som alltid :) Det var något konstigt band som spelade sist, haha hela knäppa var dom, men de va kul. Och Ponuts fyllde även myndig igår, sist i bandet.. haha :D Så alla dom drog ut efter spelningen medans lilla jag åkte hem och sov :p
Idag har jag inte gjort mycket. Har inte haft någon skola, men det blev ändå ingen sovmorgon för mig. Halv tio mötte jag upp Tessan och Lina, vi skulle till Bobbys och klippa oss. Jag klippte bara topparna så det syns knappt, men jag är nöjd! Sen åkte jag hem och sov i några timmar innan jag stack till träningen. Kom hem för ett tag sen, och ska läsa lite i engelskaboken faktkst.. eller ja, ska försöka :D

Och massa massa grattis till min älskade vän Jennifer som fyller år idag! Jag älskar dig enormt mycket gumman! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0