Torsdag

Tjenixen! Vaknade klockan fem imorse av att jag hade ont i sidan av magen typ.. det gjorde så sjuuukt ont att jag inte kunna varken röra på mig eller andas.  Satan vad ont jag hade. Det försvann efter någon timma iallafall så det var great. Höll på att somna ungefär 10 gånger under filmkunskapen sen... -.- men stannade kvar på håltimma och pluggade.. Läste ett kaptiel av fyra, inte så bra. Men jag tror ändå att provet gick helt okej. Kanske borde plugga till nästa prov..? (a)
Jag kom hem vid ett ungefär, och då somnade jag och sov till cirkus halv fyra. Kanske inte det bästa, men var så sjuk trött! Är fortfarande det, så nu ska jag bara plugga lite spanska fram till kl nio, då criminal startar. Efter det ska jag sova (: Så blir jag lagom utvilad till imorgon iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0