Onsdag

God morgon folket. Jag ska strax bege mig till skolan för att ta sprutan, och sen ha en liten håltimma (där jag faktiskt tänkte läsa igenom spanskan, som jag för övrigt inte alls pluggade igår.. fy på mig!) Sen efter det kommer UM tilll oss och ska snacka i en halvtimma.. Lite väl onödigt va? Säg någon i våran klass som inte redan vet typ allt om de, hahah.. Sen 14.30 är det iallafall provet som gäller och efter det blir det hemgång!
Kvällens planer är spelning! Dom går upp på scenen någon gång runt halv åtta, så vi åker väl hem ifrå runt kvart i sju eller nått. Pontus fyller även år idag, så det blir ännu roligare :D men nej, känner att jag borde klä på mig... hihihi, hörs senare!

Kommentarer
Postat av: emma

... i miss you to ! <3<3

2009-11-19 @ 15:36:38
URL: http://channeel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0