Min lilla sötnos

Hinner (orkar) inte skriva någonting just nu. Emma kommer hit och vi ska leka kattvakter hela natten. Alla är borta. Jessie är på krogen, mamma i västerås m. pappa, och glenn och viktoria kommer iofs kaske hit, hoppas inte. Och stora Jocke jobbar. Egentligen skulle jag iväg på spelning, men ingen orkade/kunde följa med mig, så de skippade jag, men ska dit på onsdag iallafall!
Aja nu ska jag fixa mat eftersom magen kurrar som fan. Ha en grym kväll!

Här en en dålig bild på sötnosten. Har inte lagt in någon annan ännu, det kommer det kommer. Well, Sixten är namnet iallafall, mitt förslag hehe. Ingen gillade Chris, tyvärr.. men ah, SIXTEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0