Is it true?

Skolan funkade helt okej. Är däremot jäävligt trött på den nu, så om jullovet skulle bestämma sig för att komma lite tidigare är det nog ingen som har något emot det, tack!

Spanskaprov imorgon.. tror jag? Eller så är det på tisdag.. hur som helst ska jag plugga lite spanska idag. Måste läsa engelskaboken också, skjut mig. Är cp trött, men måste plugga (och kolla på tv!) och gå upp halv sju imorgon, jippie!

BHL har spelning på lördag i jakobsberg. Överdrivet långt att åka tycker jag, sen blir det inte bättre av att jag kanske måste åka dit jälv. Men skitsamma, Danne sa att det skulle bli en mycket speciell spelning, så nu kan jag inte missa den. Var han tvungen att säga så? höhö

... sen ryktas det också om att vi ska skaffa katt?

Klicka för att se nästa bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0