Helgen

Egentligen orkar jag inte skriva, men göre ändå!
Helgen har varit blandad. Det var tävling i halmstad som gällde. Det gick väl sådär. Vi var lätt värda en bättre placering! Hade vi tävlat i pool 2 hade vi gått vidare, men aja, vad ska man göra åt saken nu lixom. För övrigt var staden helt död och det fanns verkligen nada att göra. Men wow, vi överlevde ändå.
Hemresan däremot, inte att leka med! Vi skulle åka till Hässleholm och byta tåg därifrån till stockholm. Men det var något fel på spåret, så tåget gick inte förbi hässleholm. Och vad gjorde dom då? Jo dom skickade en ersättingsbuss, och vi var ju cirkus 50 pers med bagage, hur tänker dom!? Bussen kom och den blev proppfull på en gång, så vi från huddinge kom inte på. Så vi fick stå ute i regnet i mer än en timma och vänta på en till buss! Tåget från hässleholm skulle gå om 20 min, och vi skulle åka med bussen till Alvesta, och få tåget att vänta på oss där. Tåget skulle komma till Alvesta om 45 min, och det skulle ta oss en och en halv timma att komm dit. Great tänkte vi... Alla satt i telefonkö till SJ och busschauffören försökte göra allt för att få tag på tåget också.. tillslut kom alla fram och det visade sig att tåget var 45 minuter sent, vilket gjorde att vi precis hann med det. Såååå typiskt huddinge asså! Men vi kom tillsluuuuuuuut hem till stockholm, woho.
Idag har jag bara sovit, vilket jag behövde. Kom hem sent i natt, och har knappt sovit på hela helgen, jag vägrade gå till skolan, hehe :))) men nej, nu ska jag hoppa in i duschen! pussar


Kommentarer
Postat av: D/L

hahaha shiieeet vilken jävla hemresa xD jag som hoppades på att ni skulle missa tåget (A) hihi :)

2009-11-30 @ 17:22:41
Postat av: jossan

du är ond lillis :))

2009-11-30 @ 23:05:16
URL: http://jjsefin.blogg.se/
Postat av: LillEN

jag, ond? neee :D

du är ond! :)

2009-11-30 @ 23:27:43
Postat av: emma

FYFAN vilken jävla resa det var! tur att jag hade så underbara brudar i laget som räddade upp alla deppiga stunder! :D<3

2009-12-01 @ 10:31:24
URL: http://channeel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0