Hejsa hoppsan

Jag orkar egentligen inte med skola idag.. but what to do? Slutar iallafall tidigt, tio i ett. Och då ska jag möta upp mamma för att sen gå till bibblan. Haha jag, på ett bibliotek? Dagens skämt lixom.. men ja, så ligger det till ;) Senare ikväll är det träning som gäller. Orkar egentligen inte, men jag måste. Vi drar till Halmstad om en vecka och jag vill ju inte skämma ut mig! hihih, fan vad jag lägtar! Men nu måste jag nog fixa till mig lite, annars skrämmer jag väl varenda människa jag möter idag, hehe..


ta mig tillbaka


Kommentarer
Postat av: lillen

du skrämmer inte alla ;) jag lovar :)

2009-11-21 @ 15:42:36
Postat av: jossan

haahhaha, sluta läs lillis! :D

jo, jag lovar.. alla hade blivit fett rädda :o

2009-11-21 @ 17:45:40
URL: http://jjsefin.blogg.se/
Postat av: lillEN

aldrig :D

nepp :)

2009-11-21 @ 19:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0