Hej gott folk

Hallå världen! Eller något sånt..
Hade spanska dialog idag, attsingen asså! Kunde varje ord utantill (hej mvg?) haha no way, men ah bra gick det iallafall :) Mitt humör gick ner ungefär fem min senare när vi fick fetaste arbetet i spanska, som jag verkligen inte ver hur lilla jag ska klara av. Hej kom och hjälp mig??
Resten av dagen rullade på fint. Det blev ingen bio, Jessie är sjuk. Fast hon börjar må bättre, men ja. Skitbra tänkte jag, ännu mera tid för att plugga till spanskaprovet imorgon, oohnej. Slutade två, kl tre åkte jag hem ifrån igen. Åkte in till stan för att möta Rikki och köpa biljetter till imorgon. Var hemma runt fem, sen efter det har jag käkat och fördrivit tid framför tv:n.. ojdå (a) Men snart ska de pluggas! Börjar ju ändå halv tolv imorgon, med svinsprutan :| Hoppas jag inte dör förens imorgon bara, det är ju speling på kvällen, woooho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0