Hängeru här ofta eller?

Danne (som egentligen inte borde läsa min blogg!!) klagar på att jag uppdaterar för sällan, så får väl offra en minut till er som faktikst läser. Gårdagen ägnade jag åt att slappa halva dagen innan jag och syster stack på bio! Vi såg flickan som lekte med elden, och den var bra. Slutade lite weardo men så kan det gå. Ska iallafall inte läsa sista boken, hehe
Vi har för övrigt skönaste veckan framför oss. Idag satt vi lixom i cirkus en timma med nedsläkt i taker, tända ljus och målade med målarfärg, hej dagisbarn lixom? hahah, om man kollar på teckningarna måste man ju tro att vi alla var högst fem år, fy satan asså, hahah! Träningen funkade sådär. Viveka bara strålar dubbelmoral och jag börjar seriöst tröttna på de. Men för en gång skull höll jag tyst, eller ganska tyst iallafall! cred till mig eller vadåå.
nej, nu har jag inger mer att dela med mig av min betydelsefulla dag! synd för er ;) hare gött (och ja, jag vill till göteborg!) så mysigt där :D


några av de bästa dagarna i mitt liv - i göteborg
(även alla stunder på landet! <3)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Josefin pralin radiobil, hm försökte rimma men det gick inte så bra? :P



Jag är utvald till finalist i veckans blogg hos FRIDA Sjöblom :) hihi



Blir jätte glad om du röstar på mig! ;)



PUSS



http://fridasjoblom.blogg.se/2009/november/finalisterna-i-veckans-blogg-3.html

2009-11-23 @ 22:35:45
URL: http://jjenifeer.blogg.se/
Postat av: Daniel

jag läser inte din blogg (A) säger vi :)

jag vill oxå leka barn :O

2009-11-24 @ 15:21:22
Postat av: jossan

då skulle du ha valt sjödal lillis :)))))

2009-11-25 @ 08:57:55
URL: http://jjsefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0