Gårdagen

Gårdagens positiva var bion! Den var hur bra som helst, alla borde se den, nuuuuu! :D Det som var lite halvdåligt med den var själva biosalongen. Jag är van att gå på heron, där det är stort och mycket plats.. här var det skit litet och man satt jättetrångt -.- men ja, filmen tog priset iallafall. Sjukt bra!
Gårdagens negaiva var att jag blev sjuk.. Hostar som bara den, förkyld, ont i halsen och jag håller nog även på att få feber. Great, verkligen. Men what to do? Jag överlever ändå, och så farligt är det inte (: Ska plugga lite spanska nu, eller jag borde göra det iallafall.. men orkar inte. Jaja, får se hur jag gör. Vill iallafall hitta på något kul ikväll, men det verkar som att det blir en hemmakväll.. Kanske bäst ändå? well, i guess i'll found ut later.
PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0