Dåtiden, whoo

Jahapp, är var det dåligt med inlägg. Men i överlever ändå. Jag har helt enkelt inte haft tid! I lördags bjöds det iallafall på maskerad, vilket var sjukt kul! Massa från klassen var där och det var kul eftersom inte så många från klassen brukar umågs på fritiden, men nu så. En lyckad kväll helt enkelt (:

  
(klicka för större bilder)

I söndags låg jag hemma halva dagen och mådde prima. hehe, sen var det dags för träning. Det gick förvånadsfullt bra och jag lyckades med en halvskruv bakåt som jag nog inte gjort på närmare ett och ett halvt år! Så det var kul, och nu börjar det äntligen gå bättre för alla :)

Idag var det dags för skola igen. Inte kul enligt mig, men se på fan jag överlevde ändå. Får väl se framåt, bara sju veckor kvar till jullov! Sen var det träning som gällde, fristående. Är lite förvånad att jag släpade mig själv dit, och det gick fasen bra också! Kompis, de går braaa nu. hehe, nu glor jag på The terminal iallafall, en riktigt bra film! Ha en awesome måndagskväll i kylan nu. pusspåer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0