Dagens sista

Hela dagen har varit allmänt seg.. det är så trist att vara sjuk! Alltid när man mår bra, letar man efter en orsak som gör att man slipper skolan, sen när man väl är sjuk känner man en lättnad.. i undefär en timma, sen vill man till skolan för att träffa alla, för att hitta på något. Att sitta ensam hemme en hel dag och inte orka göra någonting, ja du... det är SJUKT tråkigt!
Anyway, sitter och kollar på Jakten på lycka som visas på tv (en enormt bra film, alla borde se den!) den har precis kommit till filmens vändpunkt, och den är som sorgligast.. men jag har sett den förut så ja vet ju hur den slutar (a) hihi. Väntar också på att mamma ska komma hem med min glass, innan jag ska läsa lite spanskaskit. Även fast jag inte kommer kunna göra provet imorgon :/ Aja, ha en bra kväll, hoppas ni är friska!

Kommentarer
Postat av: Sändie

hejsan , hur har din helg och måndag varit då? :) kram

2009-11-09 @ 23:44:24
URL: http://sandrabergqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0