Bara för att!

Namn; Josefin Johansson
har du pojkvän ; Nix!
Har du kramat någon idag; Tekniskt sett ja (i natt) men nej
Har du pussat någon idag; Bara min lilla katt
Vad har du ätit idag; En macka
dagens klädsel; Pyjamas, hehe


hur många har du kysst; Fan vet jag ;p
har du älskat på riktigt; Nope, bara mina vänner <3

 

antalet personer du hatar; Hatar nog ingen
antal personer du saknar ; En del
hur många gånger har ditt hjärta brustit på riktigt; Ingen faktiskt
hur många kontakter har du på msn; Haha ingen aning
senaste gången du spelade TV-spel; Förra helgen, hos Brus

senaste gången du grät; Minns inte
vem pratade du i telefon med sist; Mamma


senaste personen du tänkte på; haha, Chris och hans band :'D
senaste personen du kysste; Rikki
vem fick du ditt senaste sms ifrån och va stod det; Fast den är typ slut snart så jag orkar inte kolla på det (a) <3 från Danne
senaste personen du hade en msn konversation med; Emmsii

senaste gången du var full ; Yesterday
vilken film kollade du på senast; Kollar nu, SATC
är du kär just nu ; Nej
Vem ska du träffa imorgon ; Tessan&Frida :D
vem vill du kasta en sten i huvudet på; Ingen
vad önskar du att du slapp göra ; Läsa eng&svenska boken

vad längtar du till; Julen
vad ångar du i ditt liv; Inte mycket

när flög du senaste; För ca en månad sen

tror du att folk pratar bakom ryggen på dig; Ingen aning, förmodligen
kan du vissla; Yesbox!
äger du en ipod ; Ja det gör jag


vilken är din favorit månad & år ; Vet faktikst inte
tycker du om gul-bil-leken; Verkligen inte
gillar du att ha folk omkring dig; Klart jag gör!

vad sa du senast högt? Hos Sara tror jag

Tror du på kärlek vid första ögonkastet; Mjaa, vet inte

vad är du på för humör just nu; Seegis!
hur många kuddar sover du med; Många, 5 typ 
har du varit kär; Nja, kär och kär...


gjorde du klockan åtta i morse; Sov, vad annars?
första bästa kompis; Cornela Niklasson <3

har du saknat någon de senaste 48 timmarna; Japp

vilket uttryck använder du messt; Vet inte faktiskt
vem och vad står det i ditt 10;e sms; Lever du eller? XD Från Kevin

gillar du någon särskild extra mycket nu; Mina vänner såklart <3 ...sen vet jag inte (a)
har du bra självförtroende; Jora det duger


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Hihi, om någon undrar så är det jag som är Cornelia Niklason! :D hihi

2009-11-22 @ 19:53:54
URL: http://shoreline.blogg.se/
Postat av: Anonym

trodde att de var jag som var Cornelia Niklasson =/

2009-11-22 @ 22:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0