Torsdag

Vart inte mycket bloggning igår, men hade fult upp hela dagen. Först skola, sen träning (där jag såklart gör illa mig på en gång -.-' aaaj min nacke säger jag bara!) sen hem till Tessan eftersom hon fyllde år, sen hem, hjälpa mamma med hennes nya mobil eftersom hon är typ handikappad när det gäller sånt, Grey's, och sen plugg innan det var dags att sova!

Idag börjar jag inte förens halv 1. Både spanskakursen och mattekursen är slut, woho! Så jag har bara tre lektioner, och när jag slutar ska jag och Jessie en sväng till slärholmen :) Men nu måste jag dessvärre plugga lite engelska eftersom jag knappt gjorde det igår. Men ha en bra dag! <3

Kommentarer
Postat av: Sara

haha ne för då ha du inte någon bil kvar! :P Haha.

Händer idag? ;) Själv ska jag Jobba och slita. :P Ska ut med vovven nu, sen kommer Älsk snart hem. ;) Puss&kram

2009-05-28 @ 09:49:47
URL: http://metrobloggen.se/grodan09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0