Ohgod..

Jag skippade träningen idag eftersom jag har saker att göra i skolan som måste prioriteras. Jag har mattenationella på onsdag som jag måste gå igenom massa saker innan. Det ska göras imorgon, sen på torsdag har jag engelskanationella, spanska nationella och svenska bokredovisning. Och att läsa en bok som jag inte alls kommer in, tar sjutk lång tid för mig. Ligger bara på sida 60 någonting, ohmy... wish me luck. Och ni som har följt min blogg vet att jag inte är sådär jättebra på att läsa ut böcker ;b men nu måste jag!
Har suttit och läst lite, gjort lite matte och ska strax fortsätta läsa lite. men åh det är ju så stört tråkigt, mycker roligare att sitta vid datorn och prata med folk & lyssna på massa bra musik.. håller ni inte med? (a) menmen, det måste göras... tur att det inte är långt kvar nudå!

Kommentarer
Postat av: jasmingz.blogg.se

Jepp det blir det haha:D

2009-05-11 @ 22:25:25
URL: http://jasmingz.blogg.se/
Postat av: Dragana

Det är bara att bita ihop och läsa färdigt boken. :P

2009-05-12 @ 00:52:56
URL: http://iseedee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0