Nighty fellas!

Nu blir det snart sängen för min del. Och tiden efter den härliga träningen har spenderats genom att plugga in lite lite lite spanska, läst några få sidor i boken och kollat på tv! (gillar att jag alltid prioriterar tv:n före pluggandet, höhö xd) men nu tänkte jag krypa ner i sängen för att sedan vakna upp väl förberedd till spanska.. yeah right!


har den här snyggingen som visningsbild på msn, och när jag snackar med Danne frågar han vem det var på bilden. Jo, klart är huvudrollen i green street hooligans (han som spelar Pete, Charlie Hunnam) och till min förvåning trodde Danne inte alls på det, utan han tyckte han var jätte olik, någon annan som inte ser vem han är? :o *det som är så självklart, tihih*

Kommentarer
Postat av: ✿ N a t a l i e N i l s s o n

Härligt

Jo de är bra :)

Haha han Charlie Hunnam är gay :P Eller han är iaf me i en bög film :P

2009-05-13 @ 22:49:23
URL: http://natalienilssons.blogg.se/
Postat av: J

mums !

2009-05-17 @ 15:43:09
URL: http://johannaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0