God natt

Har faktikst gått igenom lite matte, läst fram till åtminstonde sida 105 och pluggat spanska. Är förvånad och lite smått stolt över mig själv faktiskt ;d mohaha! Men nu blir det däremot sängen för min del, börjar 08.30 imorgon och får verkligen inte komma försent, det är ju matte nationella! Det ända som suger (förutom att det är ett viktigt prov dårå :p) är att vi vanligtvis börjar 09.45 på onsdagar, så det suger att vi missar den bästa sovmorgonen på hela veckan, menmen.. vad gör man inte för skolan? *eller nått sånt*


Slänger in en jättesöt bild på en jättesöt Tessan! :)
Utan henne skulle mina skoldagar suga, så puss på dig gummsi! <3





(sen har snälla Helens fixat en ny design också som ni kanske har märkt, så tack för den! :D <3 den sitter lite knas just nu, men det fixar jag (jessie) imorgon, thihi. gonatt!)

Kommentarer
Postat av: Helena

För jag är bäst :) och vi fixade den nyss ;D

2009-05-12 @ 22:42:32
Postat av: Angelica

hehe vilkej tajming :D söt bild hihi

2009-05-12 @ 22:46:31
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: tessan

MAHAHAH, snygging där :D

Du vet at jag inte skulle vilja gå till skolan om jag inte visste att du var där, du lyser upp mina dagar söt.

2009-05-13 @ 07:30:29
URL: http://tessolols.blogg.se/
Postat av: jossan

haha ja Helena.. du är rätt bäst iallafall ;) och jag märkte att ni fixat till den :D thaanks

2009-05-13 @ 07:31:17
URL: http://jjsefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0