Torsdag

God morgon! Ännu en dag då jag inte försov mig, och slipper därför att stressa. Skönt :) Har en låång dag idag, går till halv fem, och efter skolan åker jag direkt till träningen. Så det blir inte så många uppdateringar idag, om jag kanske inte slänger in nått inlägg på datrografiken. Beror lite på vad vi ska göra där..
Senare ikväll blir det geografi, och naturkunskapsplugg. Och såklart Criminal minds (a) Men först och främst plugg. Och satans vad skönt det är att det redan är torsdag idag, dagarna bara springer förbi känns det som, underbart! Men nej, måste skunda mig nu, vill ju inte vara sen till spanskan, *hosthost* Ha en underbar torsdafg mina vänner! ♥

Kommentarer
Postat av: SARA -TEE

sv: jaaa, kan bli det bästa att åka iväg på Sweden Rock Kryssningen!

men vet inte ännu hur det är om jag kan vara ledig ifrån jobbet dåå.. well see =)

2009-03-19 @ 08:27:41
URL: http://smithersmorrison.blogg.se/
Postat av: L I S A

Hej sötis! :* Hur mår du idag, och vad gör du? :D Hoppas du får en udnerbar dag.



Du kanske har lust att följa varandra på blogglovin? ;D Isf går du in på min blogg, och lägger till mej, då lägger jag till dej med, <3 :D



Ha en udnerbar dag sötnos! :D

2009-03-19 @ 09:52:13
URL: http://endastlisa.blogg.se/
Postat av: madde

sista jobbarkvällen denna v sen helg så skönt,ska du göra i helgen?

2009-03-19 @ 12:57:21
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0