Tisdag

Ledsen för dålig uppdatering igårkväll, men internet strulade och jag orkade inte sitta och kämpa med det! Och för förstas gången på evigheter är jag uppe i tid. wiho, det händer inte så ofta. Ska börja röra mig hemifrån om antingen en halvtimma, eller 45 minuter, det beror lixom på vilket tåg jag tar... men ska iallafall göra mig i ordning nu. :)

Jag slutar runt tre idag, och dagen är väl helt okej. Bara natur, kriminologi, svenska och samhälle. Så förhoppningsvis går det iallafall hyffsat fort! Efter skolan bär det av hem och plugga. Måste sätta fart med krimnologin, och lära mig engelskan tills på torsdag. gaah! Men ni får ha en superbra dag!

Kramar

Kommentarer
Postat av: SARA -TEE

sv: vad härligt att höra!

jotack, det är bara bra med mig också!

bloggkolla varandra?

2009-03-17 @ 08:21:03
URL: http://smithersmorrison.blogg.se/
Postat av: madde

man blir sugen på en drink när man ser din header*gjort den själv?

2009-03-17 @ 13:02:28
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0