Tisdag

Så skönt att börja kl tio idag! Kan ju säga att jag aldrig hade överlevt att gå upp halv sju, vaknade nyss lixom.. (a) Ska gå om 40 minuter, så ska väl börja göra mig i ordning strax :) Börjar med kriminologi och sen lunch, svenska och samhällskunskap. Så det blir en rätt kort dag, sköönt!
Och efter skolan måste jag börja röra mig hemåt, plugga spanskan, eftersom han kommer börja med skrfiftliga läxförhör från och med nu, höhö. Sen ska jag även se så att vi inte har något mer.. Sen ikväll blir det även tv, desperate :D mucho roligt,, Fast om jag ska komma i tid borde jag göra mig i odrning nu! Ha en underbar dag, jag skriver när jag kommer hem!


Kommentarer
Postat av: Hilea

hopas du kom i tid idg... haha

2009-03-10 @ 12:46:58
URL: http://hileasoltun.blogg.se/
Postat av: Jennifer

hihi ska också kolla p´å desperate.. puss <33

2009-03-10 @ 13:38:25
URL: http://jjenifeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0