Söndag

Förlåt så mycket för den super dåliga uppdateringen igår, men jag hade verkligen ingen tid över till bloggen. Hade massor att göra innan jag skulle åka till Malin, och då prioterade jag de sakerna först. Men tvivlar strakt på att ni inte överlevde utan den! ;p
Dagens läge är iallafall trött, huvudvärk, hungrig, törstig och seg.. Känns ju skitbra att vi har träning sen då :D haha nej men det kommer att vara dagens höjdpunkt iallafal! Och tur som satan att jag är ledig imorgon också :) Slipper känna söndagsångest idag, får bli måndagsångest imorgon istället. thih
Skirver om gårkvllen lite senare, känner att jag måste få i mig nått i magen, får ta en macka eller nått. Och sen tjata ännu mer på Jessie för jag vill ha pizza! Har varit sugen på det i flera veckor nu, och vilken dag passar inte bra om en bakisdag? Typ bästa bakismaten ju <3 Men nej, måste äta lite. Skirver sen efter de iallafall =)

Kommentarer
Postat av: Hilea

pizza är grymt gott, men har ätit det alldeles för mycke nu det sista...

2009-03-08 @ 13:21:01
URL: http://hileasoltun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0