Söndag & arg

Asså vad är det för fel på vissa människor? Man gör fan ine så!
Jag var ju som sagt hemma hos Malin igår, och det började bra. De var jätte trevligt, kom massa nytt folk så det inte bara var "dom vanliga" (inget fel på dom iofs ;b men rolig med nytt folk ibland!) Alla var jättesnäll och sånt... trodde vi. Malins ipod vart snodd, min plånbok och mitt busskort med. Sen vet jag inte ifall det var mer än så, för jag åkte hem när jag insett att mina saker var borta.
Aså blir så irriterad på på sånt här! Vem fan går och snor saker när någon låter en komma hem till den och typ, ja festa? Dom som gjorde hade ju säkert inga andra planer heller, så vafan är det för fel på dom?! Om man inte ens ska kunna vara hemma hos någon man känner bra, utan att något ska försvinna... Och Malin kände ju dom som var där, sen var det några som tog med sig kompisar, men man snor ju ine saker för de!? åååh, blr bara så irriterad!
Men tjing på den som snodde mina saker då.. Hade inte ett ändå öre i plånboken (bara på kortet, och dom kan inte min kod, och det är spärrat och vi flyttade alla pengarna på en gång) och jag var smart att beställa mitt busskort på internet, så det får jag ett nytt av. Så egentligen är det ju ingen fara så, men ändå. Man snor inte saker. Och det är ju värre för Malin, och hennes ipod... =//

Men ja, förutom det där hade jag en rolig kväll igår, även om den hade kunnat sluta betydligt bättre, Men men finns inte så mycket att göra åt saken nu. Ska ner och käka för jag dör av hunger, sen ska jag och pappa åka och fixa en anmälan som jag kan måste lämna in för att få mitt busskort. Tjohej på er, vi hör sen!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Det hönde precis samma sak hos Cindy. Kay's ipod och busskort vart stulet, Nicoles mobil och busskort och Cindys mobil. Förstår mig inte på sådana människor :O

2009-03-01 @ 13:47:32
Postat av: s

hehe okej, kom nyss hem från min babe.

Hade ni en bra resa då? kram på dej

2009-03-01 @ 14:59:54
URL: http://coconutkiller.webblogg.se/
Postat av: s

okej va roligt:) vad gördu? kram

2009-03-01 @ 15:10:35
URL: http://coconutkiller.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0