Söndag

God morgon sötnosar! Jag sov ju hos Fanny igår, och jag vaknade av att en viss liten Emma släppte in Nelly som typ dödade oss, klockan halv elva. Men tur att vi vaknade då iallafall, eftersom Emma upptäckte ett sms av hennes farmor, att hon tydligen skulle hämta Emma vid tolv :b Så vi gick upp, käkade frukost och gjorde oss i ordning och sen åkte Emma hem. Jag stannade inte heller så länge, utan började röra mig hemåt också (:
Nu sitter jag här hemma och har ingenting för mig alls, kanske borde sätta igång med nått plugg? Problemet är bara att jag inte är hundra på vad jag ska plugga på, men ja det får ja väl kolla upp på hemsidan eller något sådant. Känner att jag struntat i plugget nu på sista tiden, inte bra! =b Men måste rusa upp och hämta sladden till datorn nu, innan den dör. Ha en bra söndag! <3

Kommentarer
Postat av: Jossi

Sv; Aa, det är den verkligen :)

2009-03-15 @ 13:37:12
URL: http://jossisplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0